WAD ICU INTAN

hari ke 4..5...6..abah nampak stabil....aku rasa gembira....syukur aku panjatkan kepada Allah swt kerana abah dah nampak sihat....tekanan darah..jantung dan paru parunya nampak ok...masih stabil..doktor kata kalau abah stabil dalam masa 2 hari lgi...abah akan dipindahkan ke wad biasa...

tapi kita hanya merancang....Tuhan yg menentukan segalanya...pd hari ke 8...keadaan abah tiba tiba jadi tidak stabil...paru parunya jadi lemah....doktor cuba melakukan yg terbaik.....aku hanya mampu berserah.....keadaan abah nampak lemah....aku hanya mampu berserah...pada Allah swt ku panjatkan doa..agar abah akan kembali sihat dan stabil seperti dulu....

sedih aku lihat keadaan abah...keadaannya lemah dgn wayar memenuhi setiap pelosok tubuhnya...ditangan....dikaki...di tengkuk....airmata tidak dpt aku tahan lgi....aku menangis...menangis...dan terus menangis.....tiada lgi renungan matanya bila melihat aku datang melawatnya...mata abah tertutup rapat...

aku mula memaklumkan pada saudara mara tentang keadaan abah....syukur pd Allah kerana sedara mara datang bagi sokongan...manakala sepupu sepupuku yg dok jauh di luar kelantan...x jemu jemu menalipon memberikan semangat agar aku kuat menghadapi ujian ini...

Comments

Popular posts from this blog